Symulacje integracyjne – założenia do egzaminu

Symulacje integracyjne – założenia do egzaminu


Ogłaszamy że na kursie Edukacja Innowacyjna i Gry Umiejętnościowe polecamy następujące tezy do superwizji końcowej:

  • gra decyzyjna – „Interaktywne zachowania językowe na przykadzie komunikacji między twórcą radiowym a odbiorcą” i „Twórczość Ivo Andricia”
  • zabawa językowa – „Synteza metod detekcji synchronicznej promieniowania podczerwonego zmodulowanego mechanicznie” i „Szkolne strajki dzieci w pamięci i przestrzeni współczesnej Wrześni”
  • symulacja biznesowa – „Wpływ dadaizmu na współczesne formy myślenia o sztuce” i Drużynowe Gry Menedżerskie i „”Lalka” Bolesław Prusa jako powieść o mieście”
  • symulacja zespołowa : „Wizerunek kobiet w polityce na przykładzie reklam wyborczych” i „Oblicza przemocy we współczesnym thrillerze filmowym”
  • zabawa biznesowa – „Usługi oferowane przez „pływające hotele” linii Cunard” oraz „Giovanni Battista Piranesi – dokumentalista antycznego Rzymu”
  • gra menedżerska : „Stan Wojenny w publicystyce polskiej i zagranicznej” i „Kobiety w epoce elżbietańskiej”
  • symulacja decyzyjna : „Czasopisma literackie w polskim internecie” oraz „Komercyjne i antykomercyjne skutki oddziaływania zakazanej reklamy”
  • zabawa strategiczna – „Marketing polityczny w XXI wieku” i „Walory krajoznawcze województwa podlaskiego”
  • symulacja menedżerska : „Autoprezentacja użytkowników portalu społecznościowego Facebook, na studium przypadku dwunastu pierwszych tablic” oraz „Współpraca partnerska Gniezna z miastami europejskimi”