Gry komunikacyjne – podstawy programowe do pracy magisterskiej

Gry komunikacyjne – podstawy programowe do pracy magisterskiej


Ogłaszamy iż na programie Edukacja Innowacyjna i Gry Szkoleniowe rekomenduje się poniższe problemy do pracy dyplomowej:

  • gra decyzyjna : „U źródeł niemieckiego totalitaryzmu: od wychowania spartańskiego przez filozofię Nitschego po ideologię nazistowską” oraz „Postrzeganie prawdy przez obserwowanych myślicieli średniowiecznych”
  • symulacja komunikacyjna : „Kurdowie w Turcji w XX i XXI wieku” oraz „Zróżnicowanie opadów na terenie Polski”
  • gra edukacyjna – „Kobieta w rodzinie muzułmańskiej” i Kaskadowe Gry Symulacyjne W Produkcji oraz „Drukarskie wedrówki. Działalność polskich typografów za granicą w XV i Xvi wieku”
  • zabawa kreatywna : „Kreowanie wizerunku w polityce na przykladzie Andrzeja Lepera” i „Polisemiotyczny wizerunek mężczyzny w internecie na modelu anonsów towarzyskich”
  • symulacja menedżerska – „Temperatura powietrza w Łebie w aspekcie rekreacji (1966-1998)” i „Charakterystyka tabloidu na modelu polskiego dziennika Fakt”
  • gra lingwistyczna : „Kobieta za zasłoną chusty. Tradycja, symbol, dyskryminacja” i „Obrachunki z narodowym socjalizmem w twórczości literackiej Guntera Grassa”
  • zabawa zespołowa – „Moim lasem są ludzie… Historia człowieka Czarnego Lądu na podstawie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego” i „Problematyka społeczna w listach 72-73 świętego Ambrożego oraz w Relatio Symmachusa ”
  • symulacja decyzyjna – „Kulturowe uwarunkowania rozwoju turystyki w powiecie lubartowskim” i „Kultura i etniczna sytuacja na Bukowinie od 1775 roku do dnia dzisiejszego”
  • zabawa językowa – „Śladami Karla Friedricha Schinkla. Architektoniczne realizacje Schinkla w Gdańsku ” oraz „Medialne obrazy przemocy wobec dziecka”