Symulacje menedżerskie – założenia do pracy zaliczeniowej

Symulacje menedżerskie – założenia do pracy zaliczeniowej


Potwierdzamy że na programie Kształcenie Alternatywne i Gry Umiejętnościowe proponuje się następujące tezy do superwizji końcowej:

  • symulacja edukacyjna – „Świat Hitlera o najbliźszych współtowarzyszach Fűhrera” oraz „Propaganda medialna w okresie dekady Edwarda Gierka”
  • symulacja kreatywna – „Rola internetu w komunikacji społecznej” i „Wizerunek artysty w powieściach Ignacego Witkiewicza”
  • symulacja kreatywna – „Obraz stresu w kulturze medialnej” oraz Projektowe Gry Negocjacyjne i „Edukacja wielokulturowa w przedszkolu. Przykład Przedszkola nr 5 Mali Przyrodnicy w Gnieźnie”
  • symulacja kreatywna – „Twórczość Fiodora Michałowicza Dostojewskiego w lustrze polskiej krytyki literackiej (Problematyka i poetyka postaci „Idiata”)” i „Rozumienie pojęcia sprawiedliwość przez studentów”
  • gra językowa : „Dwa filmowe obrazy związku Fryderyka Chopina i George Sand: „Błękitna nuta Andrzeja” Żuławskiego oraz „Chopin. Pragnienie Miłości” Jerzego Antczaka” i „Dworek Zdziechowski w Słaboszewku kolo Mogilna 1922-1939. Historie Rodu i Genius loci”
  • zabawa komunikacyjna : „Zwierzę podmiotem czy przedmiotem prawa?” oraz „System wartości w utworach Hip-Hopowych”
  • gra zespołowa – „Komedia w średniowieczu” oraz „Internetowy przekaz konfliktu społeczno-politycznego we współczesnych krajach arabskich”
  • gra kreatywna : „Teoria komunikacji w praktyce na podstawie utworów macedońskiego piosenkarza Toše Proeskiego” oraz „Awans społeczny w dziewiętnastowiecznej Francji na podstawie powieści „Czerwone i czarne” Stendhala”
  • gra strategiczna : „Sieciowa awataryzacja. Kreowanie użytkownika w cyberprzestrzeni” oraz „Feminizm i proza kościelna w dwudziestoleciu międzywojennym”