Gry edukacyjne – fundamenty teoretyczne do zaliczenia

Gry edukacyjne – fundamenty teoretyczne do zaliczenia


Potwierdzamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Szkoleniowe polecamy następujące zagadnienia do egzaminu:

  • symulacja edukacyjna – „Wizerunek kobiety w ujęciu Ojców Kościoła” i „Możliwości i perspektywy rozwoju turystyki rowerowej w dolinie górnej Bystrzycy”
  • zabawa edukacyjna – „Wizerunek kobiety w pismach erotycznych i pornograficznych po roku 1989” oraz „Prawa człowieka w Unii Europejskiej”
  • symulacja biznesowa : „Poezja Polska i macedońska II połowy XX wieku” oraz Symulacje Realizowane Dla Kierowników Projektów oraz „Kobieta jako pisarka na podstawie eseju „Własny pokój” Virginii Woolf”
  • gra edukacyjna : „Święta Bożego Narodzenia w Polsce i Szwecji” oraz „Komunikacja w miejscu pracy, dialog klient – sprzedawca”
  • symulacja menedżerska – „Początki wspólnot monoteistycznych III – IV wieku na studium przypadku dzieł Ojców Pustyni” oraz „Obraz Żyda w polskiej kulturze ludowej”
  • zabawa zespołowa : „Weryfikacja przestrajania temperaturowego kwantowych laserów kaskadowych” i „Europejczycy i wielkie kultury Ameryki Łacińskiej w XV i XVI wieku”
  • zabawa biznesowa – „Genderowy retelling „Penelopiady” Margaret Atwood i „Anny In w grobowcach świata” Olgi Tokarczuk” i „Obraz stresu w kulturze medialnej”
  • gra zespołowa – „Pieśń maryjna jej funkcje” oraz „Kobieta w społeczeństwie polskim XVI – XVIII wieku”
  • symulacja słownikowa : „Analiza serwisów sportowych w WWW i ich wpływ na architekturę informacji w sieci” oraz „FC Barcelona jako symbol tożsamości narodowej Katalończyków”